نمایه نویسندگان

آ

  • آویژگان، مریم کاربرد فناوری در پژوهش‌های علوم تربیتی و علوم اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-16]

ا

  • افراطی، مریم بررسی رابطه بین مؤلفه‌های توانمندسازی با سرمایه فکری مدیران آموزش و پرورش [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 75-49]

ب

  • بارخدا، سیدجمال بررسی چالش های تدریس و ارزشیابی در بستر فضای مجازی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 122-96]
  • باقری مجد، روح الله تصویر برند حلقه میانجی ارتباط کیفیت خدمات و ارتباطات بر تمایلات رفتاری دانشجویان در آموزش عالی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 98-73]

ت

  • تارین، حامد تحولات آموزش عالی و انقلاب صنعتی چهارم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 153-100]
  • تقوایی یزدی، مریم بررسی رابطه بین مؤلفه‌های توانمندسازی با سرمایه فکری مدیران آموزش و پرورش [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 75-49]

ح

  • حمیدی زاده، کتایون واکاوی تجارب زیسته اساتید راهنمای دانشگاه فرهنگیان از کارورزی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 15-1]
  • حمزوی، حسین تأثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی با نقش میانجی خودکارآمدی اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 48-20]
  • حمزوی، حسین تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر مسئولیت اجتماعی سازمان‌های آموزشی با نقش میانجی رفتار سبز کارکنان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 122-97]

خ

  • خادمی، عبدالواسع تأثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی با نقش میانجی خودکارآمدی اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 48-20]
  • خادمی، عبدالواسع تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر مسئولیت اجتماعی سازمان‌های آموزشی با نقش میانجی رفتار سبز کارکنان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 122-97]
  • خالق خواه، علی طراحی مدل عملکرد سازمانی و مدیریت دانش با میانجی گری یادگیری سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 122-99]
  • خالوندی، فاطمه واکاوی سیاست های آموزشی دوران کرونا از منظر عدالت آموزشی از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 19-1]
  • خدایی، سمیرا واکاوی سیاست های آموزشی دوران کرونا از منظر عدالت آموزشی از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 19-1]
  • خسروی، علی مراد طراحی الگوی پیشگیری از سکوت سازمانی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 72-48]
  • خسروی، علی مراد تجربه زیسته کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) از قلدری در محیط کار و پیشایندها و پیامد های آن [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 75-49]
  • خوش بیانی، فاطمه مطالعه فراترکیب طراحی الگو و ابعاد هوش اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1402]

د

  • دشتی عسکری، حسین طراحی الگوی پیشگیری از سکوت سازمانی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 72-48]
  • دشتی عسکری، حسین تجربه زیسته کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) از قلدری در محیط کار و پیشایندها و پیامد های آن [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 75-49]
  • دهقان صائین، رسول اثربخشی آموزش‌ در بستر بلاک‌چین: بررسی کیفی مبتنی بر رویکرد داده‌بنیاد [دوره 2، شماره 4، 1402]

ر

  • رحیمیان، حمید شناسایی مهارت های مورد نیاز اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 96-76]
  • رزم طلب، ناصر طراحی مدل عملکرد سازمانی و مدیریت دانش با میانجی گری یادگیری سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 122-99]
  • رستگار کهخا ژاله، فاطمه تصویر برند حلقه میانجی ارتباط کیفیت خدمات و ارتباطات بر تمایلات رفتاری دانشجویان در آموزش عالی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 98-73]
  • رستمی، فاطمه پیشایندهای دانشگاه ناب در آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 141-123]
  • رضایی، مریم واکاوی تجارب زیسته اساتید راهنمای دانشگاه فرهنگیان از کارورزی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 15-1]

ش

  • شریفی، ژینا بررسی چالش های تدریس و ارزشیابی در بستر فضای مجازی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 122-96]

ص

  • صیادی، یاسر کاربرد فناوری در پژوهش‌های علوم تربیتی و علوم اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-16]
  • صادقی ده چشمه، مهرداد طراحی الگوی پیشگیری از سکوت سازمانی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 72-48]
  • صادقی ده چشمه، مهرداد تجربه زیسته کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) از قلدری در محیط کار و پیشایندها و پیامد های آن [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 75-49]
  • صالحی، مهدی دلالت‌های معنایی شایستگی مدیران دانشی و پژوهشی در سازمان‌های اداری؛ تحلیل کیفی تجارب مدیران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 48-20]

ط

  • طاهری، مرتضی شناسایی مهارت های مورد نیاز اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 96-76]

ع

  • عباس پور، عباس شناسایی مهارت های مورد نیاز اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 96-76]
  • عبداللهی، حسین شناسایی مهارت های مورد نیاز اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 96-76]

ف

  • فرهادیان، علی مطالعه فراترکیب طراحی الگو و ابعاد هوش اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1402]

ق

  • قاسمی راد، مرضیه شناسایی مهارت های مورد نیاز اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 96-76]
  • قائدامینی هارونی، عباس طراحی الگوی پیشگیری از سکوت سازمانی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 72-48]
  • قائدامینی هارونی، عباس تجربه زیسته کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) از قلدری در محیط کار و پیشایندها و پیامد های آن [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 75-49]
  • قریشی خوراسگانی، مریم سادات پیشایندهای دانشگاه ناب در آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 141-123]

ک

  • کاملی، محمدجواد تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر مسئولیت اجتماعی سازمان‌های آموزشی با نقش میانجی رفتار سبز کارکنان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 122-97]
  • کریمی، بیان ارزیابی مسئولیت‌های دانشگاه و دلالت‌های تربیتی آن در اندیشة دریدا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 95-76]

گ

  • گشمرد، محمد علی طراحی الگوی پیشگیری از سکوت سازمانی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 72-48]
  • گشمرد، محمد علی تجربه زیسته کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) از قلدری در محیط کار و پیشایندها و پیامد های آن [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 75-49]

م

  • محبی، عاطفه تأثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی با نقش میانجی خودکارآمدی اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 48-20]
  • محبی، عاطفه تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر مسئولیت اجتماعی سازمان‌های آموزشی با نقش میانجی رفتار سبز کارکنان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 122-97]
  • مرادخواه، بهروز دلالت‌های معنایی شایستگی مدیران دانشی و پژوهشی در سازمان‌های اداری؛ تحلیل کیفی تجارب مدیران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 48-20]
  • مرادخواه، سیروس دلالت‌های معنایی شایستگی مدیران دانشی و پژوهشی در سازمان‌های اداری؛ تحلیل کیفی تجارب مدیران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 48-20]
  • میرزایی، داود تجربیات بین‌المللی در زمینه ارزشیابی کیفیت برنامه درسی تربیت معلم [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 19-1]
  • مظفری، کاوان دلالت‌های معنایی شایستگی مدیران دانشی و پژوهشی در سازمان‌های اداری؛ تحلیل کیفی تجارب مدیران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 48-20]
  • معروفی، یحیی تجربیات بین‌المللی در زمینه ارزشیابی کیفیت برنامه درسی تربیت معلم [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 19-1]
  • مهران، گلنار پیشایندهای دانشگاه ناب در آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 141-123]
  • مهرعلیزاده، یداله تحولات آموزش عالی و انقلاب صنعتی چهارم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 153-100]

ن

  • نیازی، محسن مطالعه فراترکیب طراحی الگو و ابعاد هوش اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1402]
  • نصیری، فخرالسادات واکاوی سیاست های آموزشی دوران کرونا از منظر عدالت آموزشی از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 19-1]
  • نصر اصفهانی، احمدرضا کاربرد فناوری در پژوهش‌های علوم تربیتی و علوم اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-16]
  • نیکخواه، زهرا مطالعه فراترکیب طراحی الگو و ابعاد هوش اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1402]

و

  • ویسی، شعیب بررسی چالش های تدریس و ارزشیابی در بستر فضای مجازی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 122-96]